Ben & Jerrys

Ledig helg! Typ hur skönt som helst =) Igår firade vi morbror Thim som fyller 25 på tisdag. Han fick ett presentkort på en tatuering av hela släkten och en skinnjacka av mig! Han såg glad ut i.a.f =) 

Sen var det träning igår. Biceps och underarmar. Skönt att träna på lördagmorgnar då det är nästan folktomt på City Gym där jag tränar. Tror de flesta ligger bakis från fredagskvällen/natten, men inte Jimmy inte. Han är uppe med tuppen och tränar arslet av sig ;p 

Fick ett samtal 03:40 imorse av Jackan. Jag svarade inte. Tror han var packad =) Jag saknar en del folk från Transcom-tiden. Jackan, Goop, Johan P, Rogga, Madde, LINNEA osv. Dock saknar jag inte själva jobbet så mycket kanske. Men jag hade det underbart de 2,5 åren jag jobbade där! 

Igår så vart det Ben & Jerrys för hela slanten. Lördagar är ätardagar för mig och jag får äta nästan vad jag vill =) Denna gång vart det Cookie Dough. En av mina favoriter!

Nu får ni lite bilder! Morgonvikten ligger på 73,7 kg och träningen går så j-kla bra. Jag ökar i vikter nästan i varje övning, och jag har fått mer synliga ådror på armar, bröst och ben. 

Enjoy!

   

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ohh det där är ju min glass!! Sååå god! Men farlig för figuren!

2008-09-28 @ 21:20:30
URL: http://justbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0