Ett inlägg sådär 3 månader senare :)

Lovar du att vara ärlig? Självklart :) 
Du heter: Jimmy Josef Erik Larsson
Smeknamn: Jimpa, Jimsan
Låt som när du är ledsen sörjer till? Pugh Rogefeldt - Små Lätta Moln
Beroende av: Pengar, träning, kärlek och familjen
Vad behöver du mest just nu: mat :) 
Vad tror folk om dig? Vissa avskyr mig för att de tycker jag är dryg och alldeles för ärlig. Men sån är jag och jag är nöjd med det. Vissa älskar mig för att jag är som jag är och det uppskattar jag. Folk som tycker om mig brukar säga att jag alltid är positiv, inte ger upp i första taget och charmig :) 
Stämmer det? Absolut. Både att jag är dryg och att jag är charmig ;)
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mitt leende
Vad säger du för att imponera på någon? Jag bor i en annan del av Köping ? haha. 
Hur imponerar man på dig? Var dig själv, ha skön humor och uppskatta mig för den jag är
Brukar du skratta för dig själv? haha, ja det gör jag nog väldigt ofta. 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från Morfar: "Har du sett att du är med i tidningen Magasinet ?"
Var bor du? Köping, Västmanland
Trivs du där: Faktiskt så trivs jag i Köping. Bott här i nästan hela mitt liv, förutom en stund i Borås, och trivs riktigt bra. Sen är det lite jobbigt att pendla till Västerås när jag jobbar där men det har jag ju själv valt :) 
Äger du några converse: Nope, är inte så imponerad av Converse-skor faktiskt!
Sprit, cider, vin eller öl: Helst ett gott rött vin eller en Corona.
Vad har du för mobil: Sony Ericsson Xperia X1
Nästa mål i ditt liv: Jobba hårt och resa utomlands i sommar :)
Hur svarar du i mobilen: "Aa Jimmy"
Vem ringde du senast? Elin
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Ja kom så går vi och äter frukost" (Var på konferens på Hotell Scheele i Köping)
Antal timmar sömn inatt: 6 (anledning; se ovan) 
Sov du ensam: Ensam är bäst :p 
Brukar du komma i tid: Jadå!
När mår du bra: När jag har tränat/tränar då mår jag som bäst och när jag känner mig omtyckt
När blev du fotad senast: Igår kväll :p
Hur känner du dig nu: Trött men glad :) 
Vanligaste färg på dina kläder: Gillar mkt färger. Blå, grön, röd och gul ? :)
Vad tycker du om fötter: Burr
Vad saknar du: Mycket :)
Favorit dryck på morgonen: Kaffe 
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23-01 
Är du blyg? Nej det kan jag inte säga att jag är.  
Sysslar du med någon idrott: Nej inte just nu, men har spelat fotboll i många år samt hållt på med; basket, innebandy och pistolskytte bland annat.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag: Det klassiska, ha sex och sen gå in i tjejernas omklädningsrum på badhuset/gymmet :p
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag! 
Vad är det värsta du vet? Att inte få träna och människor som är falska
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika men snittar väl på en 2-3000 :)
Vad längtar du till? Kryssningen 9/5 och sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Har en som jag kallar äkta vän, Krille. Sen har man massor av vänner och bekanta. 
Vad är det finaste du fått? Det har jag inte fått än, men jag får ett syskon i sommar av pappa och hans nya underbara fru :) Det är jag otroligt glad över!
Om fem månader: Jobbar jag där jag jobbar nu, är mer vältränad och har det bra helt enkelt.
Om ett år?: Jobbar jag och har kul :)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma
Har du strumpor på dig nu: Jopp, ett par röda :p
Är det okej att gråta: Absolut. Varför skulle det inte vara okej för en kille att gråta ?
När grät du senast: Till Kalla Fakta i söndags när det var en tjej vars barn vart kidnappat av hennes mamma och hon inte fick någon som helst hjälp av svenska regeringen, utan fick klara allt själv. 
Bär du glasögon eller linser: Nope, ser perfekt.
Har du piercing: Öron och tunga. Har haft i ögonbryn! 
Vill du gifta dig: Japp.
Vill du ha barn: Någon gång i livet ja :)
Är du bra på att laga mat: Tycker jag själv i alla fall :p
Är du flygrädd: Njae. Var det mer förr
Hur vig är du: Lika vig som Fredrik Reinfeldt är moderat :p
Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys - Halfbaked
Tror du på ett liv efter döden: Helt klart. 
Bor dina föräldrar tillsammans: Nix pix och glad är jag för det :)
Vilken ögonfärg har du: Grönbruna. Helt okej! :)
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker att träna 4-5 dagar i veckan och då på gym. 
Vad är det viktigaste i livet?: Att man ska må bra, skratta och ta dagen som den kommer.

Kommentarer
Postat av: Janika

vad roligt med en uppdatering :)

2009-04-23 @ 09:37:42
URL: http://ahooooo.blogg.se/
Postat av: tulda

såg bilden på magazin, fullt ös eller? :P

2009-04-28 @ 23:33:16
URL: http://matildaborgenvik.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0