Quiz

gå in på kontakter i din mobil, håll inne neråt, räkna till 3 & släpp

Namn 1
 - Malin Arboga
Är han/hon snygg? - Helt okej!
Har du sett personen gråta? - Nej aldrig faktiskt.
Betyder han/hon något för dig? - Nej inte det heller :)

Namn 2 - Boci Hem
Är han/hon kul? - Samma humor som mig, så ja han är skitrolig :)
Har du kramat personen? - Massor av gånger
Minnen med personen? - Det är min pappa (Boci byter kobäbis på ungerska) så vi har en del minnen. Roligast är våra resor :)

Namn 3 - Cassi Boden
Flicka eller pojke? - En kvinna på alla möjliga sätt ;)
Är personen viktig för dig? - Ja det är hon absolut!
Sista bokstaven i personens namn? - A

Namn 4 - Emil New Yorker
Var träffades ni för första gången? - Några dagar efter jag började på New Yorker. Emil är praktikant där :)
Älskar du honom/henne? - Inte så mycket, nej.
Har du pratat med personen i telefon? - Jodå, det har hänt :)
Har personen blåa fina ögon? - Ingen aning. Inte kommit honom så nära så jag kunnat kolla det :p

Namn 5 - Goop
Hur länge har ni känt varandra? - 2 år ungefär
har du kysst honom/henne? - Inte vad jag kommer ihåg. Dock finns det bildbevis då han försöker slicka mig i örat :p
Kan du berätta hemligheter för personen? - Det kan jag absolut!
Är han/hon söt? - Han är supersöt! haha.

Namn 6 - Jackan
Är ni släkt? - Inte direkt :p
Hur är han/hon till sättet? - Han är riktigt skön och har tillsammans med sin mage en riktigt bra humor ;)
Känner du honom/henne bra? - Njae. Rätt så bra tro jag.

Namn 7 - Jimmy
Har du sänt personen ett sms? - Mig själv, men det kanske jag har gjort nån gång ? 
Är det en tjej? - Jag har blivit kallad fjolla ett antal gånger så vi kan väl säga att jag är fiftyfifty tjej/kille?
Går personen i samma skola? - Eftersom jag är schizofren så jobbar vi på samma jobb.
Vad har ni för relation? - Det är den personen jag litar på mest i hela världen :)

Namn 8 - Josefine Hedmark
Hur gammal? - 23.. kanske ? 
Bor? - Västerås
Hatar du personen? - Inte så mkt :) Men har ogillat henne rejält vid ett tillfälle..

Namn 9 - Karolin
Har du besökt personen? - Mitt ex, så ja :)
Är han/hon trevlig? - Ibland, när hon inte är full :p
Vad börjar hans/hennes namn med? - Kar

Namn 10 - Krille
Har du kramat honom/henne? - Japp !
Har du sett personen full? - Typ varje helg :p
Är personen äldre än du? - Yepp cirka 6 månader äldre.

Namn 11 - Linda Bäckman
Minne av personen? - Inte så många alls :) Vi var ute och powerwalkade en gång och det började regna :)
Har du hans/hennes msn? - Jopp!
Tycker du om personen? - Inte direkt :) 

Namn 12 - Ludde
Står han/hon nära dig? - Nej, en gammal arbetskollega :)
Har du kramat personen? - Nee inte vad jag kommer ihåg.
Har du varit förtjust i honom/henne? - Nej men han har vart kär i mig :$
Var är personen nu? - På Transcom i Kungsör där han sliter 24/7.

Kommentarer
Postat av: Cassie

ohyes! Jag fick vara med ;) men söta du, du är viktig också.

2009-04-28 @ 22:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0