Skönt! :)


Ta fram din mobil
gå till inkorgen
Bläddra neråt och räkna tills fem..
Sms:et du hamnar på ska du skriva på fråga 1..
Bläddre ner, räkna tills fem och skriv på fråga 2... osv osv



1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?: Det ska jag göra :)

2. Vad säger du alltid till din bästa vän?:  Nej. När fick du brevet? :)

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit överkörd av en buss?: Hur gåre med träningen ? Varit ute och sprungit nå mer? ;)

4. Vad är det värsta du kan säga till din fiende?:  Hallå, hur är läget?

5. Vad skulle du säga om du vann en miljon?: Okej då vet jag :) Tack!!

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? Ok ne lungt. Ja jobbar. Sa jag? Oj onykter. Hehe

7. Vad vill du höra mest av allt?:  Men Såklart :)

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?: Haha nej jag sa ju måndag. Men vi kanske missförstod varann. Kan du imorgon?

9. Vad säger du till en vän som fått en dödlig sjukdom?: Haha vi kan väl höras på tisdag när vi e nere på stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0