Dag 1 - The Beginning

Då var första dagen av Deff 2009 snart avklarad! Första dagen har gått relativt lätt då jag inte tränade imorse utan sov ut istället. Behövdes då jag somnade runt 2 =/ 

Morgonvikt:
75,9 kg

Frukost 08:30:
God Morgon-drink (3 dl lättmjölk, 2 skopor naturellt proteinpulver, 1 dl havregryn och en handfull näve med blandade bär). Detta mixas i en mixer till en slät massa! Grymt gott och jag håller mig ända till lunch. 

Lunch 13:30:
Hemmagjord kebabsallad (kebabkött, lök och sallad med röd tomatsås). Mums!

Mellanmål 16:30:
Swebars proteinbar med pepparkakssmak =)

Mellanmål 19:30
Se ovan

Middag 20:20:
Skivad kycklingfilé med färska champinjoner och stark sås med ris. 

Kanske inte en optimal dag men det känns som en bra start =) 

Avslutar med lite bilder tagna innan morgonvägningen.

/J

 


Kommentarer
Postat av: Sara

varför havregryn i drinken? äckliga carps..:P

2009-01-09 @ 21:38:25
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kebabkött är bland det fetaste du kan äta :| Ös på med protein, skippa det feta. (Visst, du står dig längre på det men jag tror att du har självdisciplin nog) ;)

2009-01-09 @ 22:25:16
Postat av: Jackan

oj, träna INNAN jobbet skulle jag aldrig orka :>



Kebab är väl nyttigt har jag hört, ta en kebbetallrik så står du dig bra länge skulle jag tro :>

2009-01-09 @ 23:05:35
URL: http://N/A

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0