Dag 2 - T.G.I.S (Thank God It´s Saturday)

Imorse var det bara att ställa klockan på 06:00, lägg märke till att det är helg, och gå upp och springa 1 timme utomhus i det varma vädret för att sedan gå till gymmet och köra lite rygg! Helt underbart att vara nästan helt ensam ute. Lördagar kommer som jag berättade tidigare att vara min s.k ätardag. Idag kommer jag dock ta det lite lugnt med detta eftersom jag började med deffen igår. 

Jag kommer inte heller skriva upp vad jag åt på ätardagen eftersom jag då kommer stoppa i mig lite vad som helst (under kontrollerade former så klart ;-) ) 

Morgonvikt:
75,8 kg

Pics!




Ni får ursäkta min min på bilderna, men till mitt försvar så var klockan 06:12 på morgonen =)

Och så lite bonusbilder från gymmet. Klicka för större bilder!

   





Kommentarer
Postat av: Ida ......dalslänningen

Duktig du är!!!!

Skulle vilja ha den orken att sätta igång. Men jag har aldrig varit tränings människa och kommer nog aldrig bli.. Jag får fortsätta med mina vardagliga hund promenader.

2009-01-10 @ 16:47:58
Postat av: Anonym

Höh , om jag hade din ork att vilja ta tag i att räna upp min kropp skullejag vara skapligt tacksam xD

2009-01-12 @ 17:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0