Dag 3 - Sunday, bloody sunday

Söndag = slappardag ? Nej inte för mig. Jobb mellan 11:45 - 16:15 för min del, men innan det skulle det hinnas med konditionsträning och styrketräning. 

20 min ganska intensiv löpning samt 20 minuter på "spacewalken" (vet inte vad maskinen heter, men det är den som är liknande Orbitrek som säljs på TV-shop).

Sedan så var det dags för axlar! Fick en rejäl pump i dom och körde till fail på flera övningar. Riktigt skönt. 

Morgonvikt:
76,9 kg (ätardag igår, men tycker jag känns "hårdare")

Frukost:
God morgon-drink

Lunch:
Fläskkarrébit och proteindrink =)

Mellanmål:
Proteindrink och Omega 3.

Middag:
?

Nu ska jag dricka kaffe och förbränna lite kalorier i soffan med TV-tittande. Lite bilder följer som vanligt nedan!
Enjoy.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0