Dag 4 - Måndag hela veckan

Vaknade upp idag av att jag frös som f-n. Brukar annars vara runt +26 grader i mitt sovrum. Gick upp och kände på elementet som var helt av... Dock fungerade alla andra element i lägenheten så blir till att ringa KBAB och klaga :)

Idag så är det jobb mellan 09:45 - 18:00 och efter det hem till Köping för att gå till gymmet och köra mage + kondition.
Imorgon är jag ledig för er som vill veta!

Morgonvikt:
75,5 kg

Uppdatering på vad jag åt idag kommer ikväll =)




Update 23:15:

Frukost:
God Morgon-drink och ett glas Berocca.

Lunch:
Gravad lax med sallad

Mellanmål:
Swebar proteinbar med jordgubbssmak

Lunch:
Proteindrink

Mellanmål:
Kvarg med blåbär och hallon

Inte mycket mat men mycket protein !
Ledig imorgon, så j-kla skönt =) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0