Dag 6 - Középen: Szerdán

God kväll kära läsare!
Hoppas ni mår bra, för det gör jag. Något trött men helt okej =) Idag var det som vanligt jobb mellan 09:15 - 19:15. Är så lugnt nu på jobbet. Riktigt skönt då det var otroligt mycket folk sista veckorna i december. Fick förresten mitt American Express Gold Card i förrgår. Vet inte riktigt vad jag ska använda det till då inte så många affärer verkar ta American Express men det blir säkert bra =) 

Morgonvikt:
75,1 kg

Frukost:
God Morgon-drink

Mellanmål:
Swebar proteinbar

Lunch:
Lax och sallad

Mellanmål:
Proteindrink

Middag:
Karréskivor med ugnsbakade grönsaker

Nu sitter jag och dricker lite kaffe. Saknar kaffemaskin på jobbet faktiskt =/ 
I helgen ska jag och pappa göra stan osäker är det tänk. Blir väl att umgås lite, dricka och äta gott =) 

Peace.

P.S Inga bilder idag då jag inte hittar laddaren till kamerabatteriet D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0