Dag 7 - Tors Dag

Glömde bort bloggen helt idag :p Råkade somna av i sängen när jag kom hem efter jag var ut och sprang efter jobbet. Lite kallt men funkar =) Imorrn ska jag upp 6 och köra biceps + underarmar. Tokigt tidigt! 

Vikt: 74,7 (vad hände?) 

Frukost: God Morgon-drink 

Mellanmål: Proteindrink och banan 

Lunch: Karréskiva med ugngsstekta grönsaker 
Mellanmål: Swebar proteinbar Middag: 1 burk tonfisk och proteindrink 

Imorgon är det fredag och fick nyss sms av pappa där han frågade om jag ska dit redan imorgon. Trivs bra ute hos honom =) Jag har en fundering. Mer om den någon annan dag =)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du bli min träningscoach?:) hehe

2009-01-18 @ 12:57:33
Postat av: matilda

du är lik din pappa jimmy :)

2009-01-20 @ 10:28:49
URL: http://matildaborgenvik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja hur fan gick det nu då, det frågar vi oss alla. Fått bort nå fett eller?

2009-03-11 @ 17:48:03
Postat av: Madde

Men hallå jimmy, vad hände med uppdateringen av bloggen ? :O

2009-04-14 @ 10:53:13
URL: http://madeleinebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0