Nytt år och nya möjligheter (?)

Då är det ett nytt år. 2009 har vi kommit fram till. Det går snabbt. Jag kan summera förra året lite när det gäller jobbvis:

- Sa upp mig från mitt jobb på Transcom för att starta upp The Phone House i Köping tillsammans med Zoran.
- Sa upp mig från The Phone House för att bli Butikchef på Carlings i Borås.
- Sa upp mig från Carlings för att jobba som Kassaansvarig på New Yorker i Västerås, samt för en annan persons skull.. :p

Om man ser till helheten när det gäller 2008 så har väl förutom ovanstående också följande hänt:

- Gått ned cirka -8kg i vikt sammanlagt.
- Känner mig mer nöjd med mig själv än tidigare. Fått bättre självförtroende och mår bättre helt enkelt !
- Kärleksmässigt så har 2008 vart ett ostadigt år :) Har väl haft en riktig kärlek men det vart som det vart.. Men vi är väl kompisar nu i.a.f.
- Vart på semester med pappa och Rita i Budapest, Ungern i 2 veckor.

Hur har ert 2008 vart ?

Lägger till lite bilder på diverse saker. Ni som påpekar att jag är fet på mina kroppskort säger jag detta till: Jag vet att jag är fet och du behöver inte påpeka det för att förmodligen så är du själv riktigt jävla ful.

Heppåer.

Jobbfest! Jag, Rita och pappa i Budapest Jag äter i Budapest :) Jag, Lilly och Johanna :p Mohawk! :)   

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är inte FET :D



2008 var närmare sagt ett skit år :P nu är de 2009 så det lär ju bli ett bättre år :D

2009-01-06 @ 17:32:29
URL: http://jennie021.blogg.se/
Postat av: Sara

Jimmy du är inte tjock jag tror inte att det är någon som ärligt talat tycker du är tjock, och om någon säger det så är de förmodligen bara avundsjuka på dig för att de vet att du är så otroligt stark och disciplinerad när det gäller allt vad mat och träning heter!

2009-01-06 @ 23:43:51
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Sara

hehe det är X som jag menar! han som vi pratade om sist remember?:)

2009-01-07 @ 12:45:03
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej brorson lilla hulken

2009-02-01 @ 12:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0